قیمت اصلی 6.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 4.500.000 تومان است.
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
تخفیف سوپرویژه به پایان رسید.

قیمت آهنگسازی و تنظیم

هزینه سفارش آهنگسازی و تنظیم

هزینه آهنگسازی و تنظیم نسبی است

قیمت آهنگسازی و تنظیم متاثر از عوامل زیادی است. از آن جمله کیفیت موسیقایی اثر، استفاده از ساز زنده و کیفیت استودیوی ضبط و در نهایت کیفیت میکس و مسترینگ. در واقع هزینه، تا حد زیادی با کیفیت نهایی اثر ارتباط مستقیم دارد. البته این به آن معنا نیست که کار‌های ارزان قیمت‌تر لزوما بی‌کیفیت هستند بلکه باید به این نکته توجه کرد که کیفیت امری نسبی است و همواره در مقایسه بین دو اثر تفاوت کیفیت آشکار می‌شود.

هزینه آهنگسازی و تنظیم در خانه مسترینگ

هزینه آهنگسازی و تنظیم در خانه مسترینگ تقریبا معادل یک سوم قیمت آهنگسازی و تنظیم در گران قیمت‌ترین استودیو‌ها و آهنگسازان است. علیرغم قیمت پایین، کیفیت آهنگسازی و تنظیم در خانه مسترینگ در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و هیچگاه کیفیت فدای قیمت نخواهد شد. در واقع کیفیت آهنگسازی و تنظیم در خانه مسترینگ قابل رقابت و مقایسه با بهترین کارهای روز  بوده و منطبق با استانداردهای جهانی است. این تنها شعار نیست و با شنیدن نمونه کارهای استودیو کاملا قابل مشاهده است.

به دلیل متفاوت بودن ماهیت هر اثر، اعلان هزینه آهنگسازی و تنظیم به صورت ثابت امکانپذیر نیست. برای اطلاع از هزینه ساخت آهنگ و تنظیم موسیقی لطفا با شماره ۰۹۰۲۴۱۳۹۱۹۱ تماس حاصل فرمایید و یا با همین شماره در واتساپ در ارتباط باشید. 

هزینه آهنگسازی و تنظیم

نحوه محاسبه هزینه آهنگسازی و تنظیم در خانه مسترینگ

در خانه مسترینگ مهم‌تر از هزینه، سبک کار و هماهنگی بین ترانه و موسیقی و طرز تفکر خواننده با آهنگساز است. شروع پروژه پس از برقراری تماس و انجام صحبت‌های اولیه پیرامون سبک موسیقی و ترانه صورت می‌پذیرد. در صورت پدید آمدن نقطه اشتراک نوبت به عقد قرارداد می‌رسد.

قیمت آهنگسازی و تنظیم بر اساس سبک کار، میزان حرفه‌ای بودن خواننده و وجود ساز زنده و چندین عامل دیگر محاسبه می‌شود.

در خانه مسترینگ، هزینه آهنگسازی و تنظیم به صورت مرحله‌ای دریافت می‌شود که جزئیات آن در قرار‌داد آهنگسازی قابل مشاهده است. آهنگسازی و تنظیم  و میکس و مسترینگ در خانه مسترینگ توسط سرمددهنادی انجام می‌پذیرد.

تخفیف فوق ویژه دوره جامع تولید موسیقی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه